You are here

HITRA POŠILJKA NADOMESTNIH DELOV STRANKI PRIHRANI VEČ KOT 300.000 $ PRI IZPADU DELOVANJA

Temna noč v Baton Rouge

Družba Stupp Corporation izdeluje široko paleto velikosti jeklenih cevi po meri. Ob 2. uri zjutraj, dne 19. septembra 2012, je Stephen Doyle, vodja servisne službe pri podjetju Konecranes, prejel obvestilo o katastrofalni okvari 54-tonskega mostnega žerjava z navitjem v spiralnem mlinu podjetja. Glavni vzrok okvare ni bil odkrit, vendar so bili rezultati jasni. Dvižno ogrodje je bilo močno poškodovano, žerjav pa je bil popolnoma neuporaben.

"Žerjav je ključnega pomena za njihovo delovanje. Nalaga 40-tonsko jekleno navitje v stroj za izdelavo cevi in predstavlja izhodiščno točko pri proizvodnji v njihovem mlinu. Ekipa Konecranes je popisala zalogo delov, ki se zahtevajo za popravilo dvigala: ohišje ležaja, tri izmed štirih bočnih plošč, ki zadržujejo boben na mestu. Žična vrv je bila uničena, ugotovili pa so, da je menjalnik še uporaben. Dobava je bila ocenjena na šest do osem tednov.

Osebje družbe Stupp je izvedlo začasno popravilo, vendar tega varnostni nadzorniki niso hoteli odobriti, saj je bil primarni namen žerjava dvigovanje 40-tonskega navitja jekla. Situacija je bila brezizhodna.

Vmesna rešitev

Družba Stupp je potrebovala začasno rešitev, medtem ko so dele naročili. Po besedah Grega Newmana, vodje nabave pri družbi Stupp, je osebje razvilo metodo z uporabo viličarja. »Rešitev ni bila idealna, saj je to vključevalo postavitev zelo težkega kosa opreme s 40-tonskim navitjem na podlago, ki morda ni bila zasnovana za tako vrsto obremenitve,« je rekel Newman. Ta možnost je zahtevala več delovne sile, časa in denarja. »Ljudi smo morali dodeljevati z drugih delovnih mest, kar je povzročilo stroške nadur pri drugih projektih,« je rekel Newman. Ocenil je, da je začasna rešitev z viličarjem povečala operativne stroške za 15.000 $ dnevno, ker so za delo, ki bi drugače trajalo dve do tri ure, porabili pet ali šest ur.

Vložen dodatni trud za stranko

Stephen Doyle je razumel, kaj je na kocki, in je poslal zahtevek samemu vodstvu družbe Konecranes Parts za hitro dobavo delov, ki jih potrebujejo. Naročilo je bilo odpremljeno s Finske dne 25. septembra in žerjav je bil ponovno v delujočem stanju dne 12. oktobra. Hvaležnost zaradi hitrega popravila je podjetju Konecranes zagotovila veliko več dela za družbo Stupp.